Retouren en Klachten

Hoe te handelen bij klachten:


Wij adviseren u om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar  info@12dier.nl.

Het is ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.

Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan kunt u uw klacht deponeren via het platform van de Europese Unie.


Herroepingsrecht


  • U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits ongeopend. Bij opening van de fles of pot is uw bestelling definitief en kan deze, niet meer geretourneerd worden. Dit in verband met de hygiëne en de houdbaarheid van de producten.


  • Mocht u gebruik maken van uw herroepingsrecht, dan heeft u na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.


  • Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan 12dier.nl geretourneerd worden.


  • Om gebruik te maken van dit recht verzoeken wij u het klachtenformulier in te vullen. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.”